Webbsidan har lanserats

28.07.2015 19:31

Webbsidan Värkvardag lanserades idag

Jag har länge själv saknat ett tipsbibliotek för allt möjligt som underlättar en vardag full av värk och smärta. Hela livet påvärkas av värken och därför måste det också finnas bra tips om hur man kan göra, tänka, vad man kan köpa eller få för att det ska gå lite bättre. Jag hittade ingen sådan sida, så nu bygger jag upp en själv. Under mina 30 år med långvarig värk och perioder med akut smärta har jag fått olika råd och tips från vården, vänner med värk och sociala forum och så har jag kommit på en hel massa själv. Det känns onödigt att alla ska behöva komma på allt själva, så jag delar gärna med mig.

Jag lanserar sidan redan innan jag skrivit så mycket färdig text. Sidan kommer byggas upp successivt. Vem vet, det kanske blir en hel bok, en guidebok för oss som vill ha det så bra det går, trots värken.

Skriv gärna till mig och önska tips inom ett särskilt område, så jag vet vad jag ska börja med.